Børn og livet som selvstændig //

24. oktober 2016
Lidt om mig!
Jeg er mor til 2 fantastiske piger, som jeg hver dag er meget stolt af.
Jeg er gift med Sergio, der ud over at være min partner igennem livet også er min partner i vores fælles iværksætter eventyr Storybook Studio.

Livet som både lønmodtager og selvstændig og som mor er til tider ekstremt krævende og meget hårdt. Dagene og ugerne flyver afsted og indimellem kan det være svært at huske alting på vejen. Det kan også være svært at stoppe op og nyde stilheden, hinanden eller blot øjeblikket!


Vores weekender er som regel også fulde af opgaver, planer og planlægning.
Nu kan vi endelig sætte os tilbage i sofaen, for årets sidste planlagte bryllup er ovre og
vi kan se frem til lidt flere lørdage med farmand hjemme. Dejligt!

Vi havde dog sidste weekend vores anden messe, hvor vi stolt præsenterede al vores arbejde fra 2016 og lad mig sige det sådan - er taknemmelige over den positive feedback og respons vi har fået indtil nu. Vi er så glade og stolte af os selv og vi håber at vi kan være med til at gengive så mange flere søde pars store dag.

Det betød dog også en masse forberedelser til messe med standopbygning og klargøring af blomster og props. Pigerne er som altid en stor del af det hele og heldigvis er der også indimellem tid til sjov og ballade når mor og far arbejder.

Så af hjertet tak til alle de søde mennesker der kan lide vores arbejde og besøgte os på messen. Vi er dybt taknemmelige og vi glæder os rigtig meget til at crazy 2017!
Tak fra mig...


Ingen kommentarer

Send en kommentar