SOMMERMINDER & EN NY BIL

28. juli 2015
SOMMEREN HAR IKKE VÆRET HELT SOM FORVENTET I ÅR,
jeg mener bare, at vi havde kun 14 dages ferie og dem brugte vi på at komme i læ for regnvejret.
Begge uger var helt grå, våde og mega kedelige!



Vi har aldrig haft bil selv og det har virket lidt dumt sammenlignet med at vi sidste år valgte at flytte væk fra alting. Det har længe stået aller øverst på ønskelisten, lige før nyt køkken, nyt badeværelse, nyt tag og jeg kunne blive ved.

Nu fik vi endelig taget os sammen og købt os en bil. Hvilket vil sige at vi i vores 14 dage lange sommerferie kunne transportere hele familien rundt. Fantastisk! Først bagefter tænker man for alvor, hvordan man overhovedet har kunne leve så længe med små børn uden?



Vi kom afsted på en weekend tur til Sverige med telt og det hele. 
Jeg er vokset op med telt-ture, vandreture, kanoture og alt det der. Jeg har altid været vild med det, men jeg må ærligt indrømme at jeg bare ikke orker det lige nu når jeg har fri. Jeg sover vildt dårligt i telt og den første nat var det regnvejr og jeg lå med to små børn, der f.i.y sover uden dyner, som var iskolde og våde. I teltet ved siden af, kunne jeg ironisk nok høre min kære mand sove og snorke! Great! 

Vi hyggede os og det var det vigtigste! Der var jo en hoppeborg på den campingplads hvor vi havde slået teltet op. Men, Sverige min ven - måske går der nogle år endnu og et bedre telt/liggeunderlag før jeg for alvor kommer til at holde af det. 

Nogle der vil dele deres favoritsteder for camping med børn i Sydsverige?

/ Sarah


Ingen kommentarer

Send en kommentar