JEG LÆSER LIGE NU / 01

27. februar 2017
Jeg er absolut kæmpe fan af Hella Joof og jeg er nærmest vokset op med hende... Så længe jeg kan huske har hun eksisteret i min verden og jeg vil for intet andet have været foruden.

I mit barndomshjem så vi både Bullerfnis i tv, dernæst 'far og mor og blypperne', Lex & Klatten var virkelig stort i vores barndomshjem. Senere med Det Brune Punktum og sidst husker jeg mine favoritter 'Oh Happy Day' og mange af hendes andre film-klassikere.


Senest har jeg kastet mig over hendes bog 'Papmaché-reglen'- som jeg købte i lufthavnen på vej til Stockholm med arbejdet.

Den er super fin og omtaler nogle emner som også sætter tanker lidt på arbejde ift. en selv. I virkeligheden er den baseret på hendes egne erfaringer og life-lessons men mange af dem kan man spejle sig i, grine af og lære af.



Alt i alt er det er super bog at læse hvis man i hverdagen har mange andre ting i gang og egentlig bare savner at sidde med en bog en gang imellem - hvilket var mit motiv for at starte med netop denne.

Hold øje med bloggen jeg har flere bøger på programmet som kommer på bloggen inden længe. 

Ingen kommentarer

Send en kommentar