Luna & Saseline

21. februar 2017
Jeg må ærligt indrømme at jeg inderst inde ikke har lyst til at lukke bloggen men at jeg simpelthen må erkende at det kun bliver når jeg virkelig har tiden og overskuddet.
Når der er rod andre steder bliver det altså ikke her min første prioritet lægger, desværre.

Men nu er vejret blevet lysere og man får automatisk langsomt fyldt op på energi-kontoen.

Jeg er begyndt at få lysten tilbage til at fotografere - yay! Jeg har været så heldig at min søde mand har ladet mig overtage et super dejlig kamera og sagt at jeg skal slå mig løs og øve mig.
Så det har jeg gjort...

Jeg er vild med at fotografere børn og skabe små universer gennem billederne og jeg har allerede haft mulighed for at lave to shoots med nogle søde piger - heraf var Luna, min egen, en af mine hjælpere. 











Alle rettighederne til billederne er mine og de må derfor ikke kopieres eller bruges andre steder uden min skriftlige tilladelse.

Ingen kommentarer

Send en kommentar