1. Søndag i Advent // fæld-selv-juletræ

5. december 2017
Den første søndag i advent er vel for rigtig mange familier en meget traditionel og special dag forestiller jeg mig. Jeg selv er ikke vokset op med en tradition om at hente juletræ den første søndag i advent for eksempel eller noget andet.

Siden jeg selv fik børn, ville jeg rigtig gerne indføre den tradition at vi brugte den første weekend i december på at finde/hente juletræ og pynte det.

Derfor faldt det perfekt sammen med et julearrangement sammen med mit arbejde, hvor der var fæld-selv-juletræer og julehygge på en går ved Vestsjælland. Dette var første gang vi fældede vores eget juletræ og det var hyggeligt at lade børnene vælge hvilket det skulle være.








Smukke grantræer og min lille Alma mus der altid stiller op til foto til forskel fra hendes storesøster, der helst ikke vil. 


Jeg selv blev fanget af min kollega midt i mit fotograferings-moment!






Ingen kommentarer

Send en kommentar