DIY GUIRLANDE

10. september 2013
















Jeg har længe haft lyst til at prøve at lave en guirlande, som man også har set utroligt mange andre steder på blogs og rundt om på nettet. Men nu har jeg endelig haft tid og taget mig sammen  - derfor har jeg lavet denne lille DIY til jer der mangler motivationen til at komme igang.

Det er utroligt nemt og i virkeligheden behøver man ikke en DIY for at kunne overskue denne opgave, men det er meget fint som inspiration og som dokumentation på processen.

Denne guirlande har jeg lavet som en gave, til Luna og Almas kusine, der mangler lidt nye fine ting på sit værelse. 

Jeg fandt noget rigtig fint guld karton i Søstrene Grene, som giver et fint twist til guirlanden, når den skal hænge i vinduet.  
Nu skal den bare pakkes fint ind!
Rigtig god tirsdag derude.

// Sarah

Ingen kommentarer

Send en kommentar