FABELAB / EN FILM / COPENHAGEN EDITION

8. september 2013
De af jer der også følger bloggen og mig på Instagram ved, at vi igår havde gang noget familie-sjov og film produktion af de smukke tæpper fra Fabelab.
Jeg har tidligere skrevet om min begejstring for den ganske nye design virksomhed, det kan du læse her og forleden fik jeg blandt andet fornøjelsen af at besøge dem i det indre København.

Fabelab har designet en fantastisk fin serie af fugle tæpper der hver især udtrykker farver og stemninger fra fire områder af København. De er så flotte...
Mine piger, specielt Luna, var vild med fuglene og det var sjovt at se hende lege med tæppet, både som en foldet fugl, men det var også sjovt at se hvordan hun hyggede sig med det som et dejlig blødt tæppe på gulvet.

Se hvad der kom ud af et par timers film og sjov -


Filmen er produceret 100% af min dygtige mand. Se mere af hans arbejde her og her
Nedenfor er der fine billeder fra det nye katalog, du blandt andet kan finde her
Alle billederne er lånt af Fabelab, her



// Sarah

Dette fine tæppe fra "Vesterbro" er helt klart min favorit!

Ingen kommentarer

Send en kommentar