HALLOWEEN /

3. november 2015
Haalloooowwweeeennnnn!
Jeg har aldrig som barn holdt Halloween og jeg er først i de seneste par år, for alvor begyndt at synes om konceptet.


Specielt med børnene - der er det altid sjovt, at have en anledning for at klæde sig ud.


Vi havde arrangeret at være sammen med vores kære kusiner, Amanda & Celeste.
Ideen var at vi alle skulle klædes ud, med fordi vi helt akut er endt i en situation med vores hus - det vil jeg skrive mere om senere - ikke kan bo derhjemme var vi nødt til at rykke arrangementet til mine svigerforældre.
Vi var allerede om fredagen til lysfest i Roskilde, hvor hele torvet var fovandlet til trick og treat. Alle butikkerne havde åbent og børnene kunne gå fra butik til butik og råbe "slik eller ballade".

Lørdag aften var vi rundt i nabolaget og ringe på døre - "slik eller ballade".
Det var helt arrangeret - og jeg tror ikke det er alle steder hvor opbakningen er på denne måde. Det var aftalt at alle steder med græskar udenfor dørene var der, hvor man måtte komme ind og ringe på.
SÅ hyggeligt - og næste år er vi klar igen.

Alle de søde piger, Amanda og min Luna. 
Det er så fedt at de fire piger er så tæt på hinanden og kan få så meget glæde af hinanden i fremtiden. 

/ Sarah


Ingen kommentarer

Send en kommentar