NOGET OM AT LÆSE BØGER /

10. januar 2016

Nyt år - nye projekter, er det ikke det man siger?
Jeg vil helst ikke kalde det eet nytårsfortsæt, da det ligger sådan en negativ ladning til projektet og derved nemt bliver til en failure hvis ikke det indfries eller opnåes.
Jeg har altid elsket bøger, men siden jeg fik børn har tiden til at læse, bare ikke rigtig været til stede. Min store drøm er en kæmpe bogreol fyldt med lækre og flotte bøger, som jeg kan sidder i min bløde lænestol og lade mig inspirere af. Dejligt ik?

Jeg interesserer mig utroligt meget for branding og visuel identiet - jeg elsker at læse og lære mere om dette emne. Igennem min uddannelser har jeg lært at tænke ud af boksen, udvikle koncepter og tiltag der kan bistå til en branding-proces eller skabe opmærksomhed til et brand. Derfor er der indtil videre 3 virkelig fine bøger på min ønskeseddel:

Shoot. Køb den her.


Start med up! New branding for businesses. Køb den her
Editorial Design : Digital and Print. Køb den her.

How to style your brand : Everything you need to know to create a distinctive brand identity. Køb den her











Jeg har aldrig været super stor fan af skønlitteratur, men meget mere fascineret af faglitteratur og biografier. Jeg downloadede i efteråret, sidste år, app'en Storytel og har været super glad for denne på lange køreture i bilen.

Her er hvad jeg for nyligt har lyttet til:

Se direkte link her

Se direkte link her.








Ingen kommentarer

Send en kommentar