JEG LYTTER TIL / 02

14. marts 2017
Denne gang vil jeg tale om en kvinde, en sangerinde som jeg altid har lyttet til og som jeg har en kæmpe respekt for.


Beth Hart, har spillet i Danmark flere gange, jeg har dog selv kun oplevet hende live en enkelt gang, men for pokker, hvor glemmer jeg det aldrig!

De fleste kender hendes store hit 'LA Song' som var et hit i '99. Men jeg elsker så mange af hendes andre sange og specielt de albums hvor hun optræder live sammen med Joey Bonamassa.

Herunder får du lidt direkte video links, så du måske også, ligesom mig bliver overvældet af begejstring og føler det helt into-the-bones?





God fornøjelse med at forsvinde ind i de bløde toner af blues og guitar...

Du kan også selv nå at opleve hende live i Danmark i løbet af den kommende sommer, hvor hun vil spille på flere forskellige festivaler. Tjek hende tour-datoer lige her.

Ingen kommentarer

Send en kommentar