15 hurtige om mig

16. marts 2017

Jeg har dedikeret torsdag til at være den dag hvor der deles tanker og ord om forskellige emner her på bloggen.

Torsdag er sådan en god dag, fordi den minder en om at weekenden er lige om hjørnet og man gør status for ugen der er gået i livet, på job osv...

I dag har jeg valgt at tage udgangspunkt i mig selv. Give dig der læser med et indblik i hvem jeg er.

Så her stiller jeg en række spørgsmål - til mig.

1. Hvor gammel er du? Jeg er 28 år gammel, men nærmer mig meget snart de 29...
2. Har du nogle børn? Ja, jeg har to tøser. Luna Emilia på 6 år og Alma My på 3 år.
3. Hvordan bor du? Jeg bor i et gammelt parcelhus fra 60'erne som vi har renoveret på siden vi købte det tilbage i 2014.
4. Hvem er din bedste ven? Min mand, Sergio, der er min partner in crime. Vi har kendt hinanden siden 2006. Vi har netop passeret de første 12 år sammen.
5. Er du gift? Ja, Sergio og jeg blev gift i sommeren 2008 på rådhuset. Vi drømmer dog om at gøre det en gang til, hvor vi denne gang kan gøre endnu mere ud af festen og ceremonien.
6. Har du nogle søskende? Ja, jeg har to søstre der er 21 og 26 år. 
7. Nævn 3 ting der kendetegner dig. Jeg er 180 cm høj, har som regel altid langt hår og jeg går altid i flade sko.
8. Hvad er dine favorit items i din garderobe? Jeg har altid sorte jeans, skjorter og så elsker jeg mine hatte.
9. Min favorit duft? Jeg elsker Chanel og skifter indimellem Allure og Mademosielle. Men min favorit er uden tvivl Escentric Molecules.
10. Har du en yndlingsbutik? Når jeg en gang imellem skal til byen - og her mener jeg København - så skal jeg altid nå omkring HAY og gerne Stilleben.
11. Har du en yndlingscafé? Jeg elsker den afslappede stemning på Kalasset og deres morgenmad er super lækker og simpel. Dog kommer jeg ikke så meget ud lige pt. så derfor er der helt sikkert mange steder som jeg går glip af.
12. Har du nogle favorit blogs? Jeg har mange, men dem som jeg har fulgt længst er Bleubird og LoveTaza. Af danske bloggere følger jeg idag med hos Copenhagen Wilderness, Emily Salomon og Rockpaperdresses.
13. Har du en instagram profil? Ja da, jeg er nærmest afhængig. Du kan finde mig på @mylittlejournal_dk
14. Har du en hemmelig samling? Jeg elsker alt 'stationary' og jeg har altid gemt på alt lige fra notesbøger, konvolutter, penne, klistermærker, papir, poser.. Det hele - jeg elsker det!
15. Har du en yndlingsfarve? Blå. Jeg ender altid med at købe blå sko, blå tallerkener, maler væggen blå... I de fleste tilfælde helt ubevidst og udelukkende fordi det tiltaler mig mest.

Tak fordi du læste med, jeg håber du føler at vi har lært hinanden lidt bedre at kende. Smid gerne en kommentar nedenfor, hvis der er andre spørgsmål du kunne tænke dig svar på.







Ingen kommentarer

Send en kommentar